יום ראשון, אוגוסט 06, 2006

להפיל את הממשלה

יש להפיל את ממשלת ישראל הנכחית ויפה שעה אחת קדם, אפילו עם זה מצריך הפסקת אש בתנאים בלתי אידאלים ומשא ומתן לחילופי שבוים. הממשלה החדשה צריכה לעשות מיד שני צעדים חשובים
א. לעשות סוף סוף שלום עם הקב"ה ולהכיר באדנותו. אפילו בתנאי פשרה עם החילונים, זה חיב להיות תנאי ראשון והכרחי
ב. להחליף מיד את צמרת הצבא. ברור שהצמרת מלאה באנשים סוג ב', כל מיני יס-מנים שהגיעו לתפקידם על ידי ליקוק לאלו שמעליהם. השיטה הפשוטה ביותר היא לבדוק את הרשימה של אלו שדלגו עליהם בשנים האחרונות ולהחזיר אותם לצבא
ג. לשנות את מוקד הדיון החברתי בישראל. בשלשים השנים האחרונות המוקד היה שטחים מול שלום ודתיים מול חילוניים. המוקדים הללו של הדיון החברתי נבעו מכך ששני הצדדים בדיון הולכו שולל אחרי מנהיגים מרושעים שמנעו כל אפשרות של דיון חברתי בריא ונורמלי. כבר כתבתי רבות על נושא זה ועל מה שנעשה לא נכון. הצעות חיוביות למוקד הדיון יכולות להיות מה בדיוק המשמעות של אופיה היהודי של מדינת ישראל. האם יש להדגיש פתוח כלכלי וטכנולוגי או אולי לחזור לטבע, איך צריך להתאים את המשפט העברי לטכנולוגיות התדשות וכולי

אילו הייתי עכשיו בארץ ומפרסם את מה שאני אומר כאן הייתי בודאי יושב בכלא בגלל הפרסום הזה, אבל מאחר ואני בארה"ב אני יכל להגיד כל מה שאני רוצה. אני צריך למצא שיטה להגיע אל כמה שיותר אנשים ולשכנע אותם בנכונות טענותי