יום רביעי, מאי 21, 2008

רוצים לראות איש הולך באויר? היום, בארץ, בירושלים

אם אתם רוצים לראות איש הולך באויר אתם לא צריכים להסתכל רחוק, רק תביטו על הרב דרוקמן ממשרד הדתות. נכון שזו רק מטפורה אבל האמת היא שלאיש אין שום בסיס פוליטי, שום כח להתנגד ולהציל את האמת ואת כל מה שיקר לו ולכולנו. לפסיקת בית הדין הרבני נגדו אין בסיס הלכתי חזק מדי אבל יש כח פוליטי - החרדים מבססים את כחם הפוליטי ונפטרים מאחרוני יריביהם מן הצד הדתי לאומי שעוד נמצאים בעמדות כח. לעבדה שהתרגילים הפוליטים המכוערים הללו גורמים סבל אנושי רב לכל אלו שהתגירו באמת בתקופת כהונתו של הרב דרוקמן, לעבדה זו אין כל משמעות בעינהם של הרשעים הללו.
אלא שהרב דרוקמן וחבריו אשמים בכל מה שקורה להם ולנו. אם תקראו את הרשימות הישנות שלי תראו כיצד דרוקמן וחבריו נטשו את החברה הישראלית לטובת חלומות אימפריליסטים ובכך נתנו מקום ליריביהם לצבר כח ולבסס אותו.
נכון שאני ראיתי בעיקר את היריבים מן השמאל והתעלמתי מן החרדים, אבל כאשר המפד"ל בחרה לשבת עם מפלגת שינוי הפשיסטית בממשלה ולהניח לשינוי להחרים את ש"ס, את זה ראיתי וצינתי פה בבלוג. בעקבות המעשה המכער ההוא נתקתי את כל קשרי עם המפד"ל.
איך אומרים הערבים: כל כלבי ביג'י יומו - והנה בא יום הנקם והשילם - עכשיו שינוי כבר לא קימת, גוש קטיף כבר לא בידינו וקדימה לא צריכה, לא את המפד"ל ולא את שינוי. אבל בלי ש"ס הם לא יכולים. ש"ס וקדימה, שתי מפלגות שהן אסף של אופורטוניסטים קטנים, בלי אידאולוגיה, בלי ראיה לעתיד ובלי מצפון שולטות בנו ומאבדות את כל היקר לנו.
כן רב דרוקמן, שלום הורוביץ, חנן פורת, רפי איתם וכל שאר תלמידי הרב צבי יהודה ומעריציו, אתם הבאתם את האסון על עצמכם וגם על כולנו בקצר הראות שלכם ובכך שנטשתם את עם ישראל כשהיה צריך לכם. אתם נאבקתם נגד היריבים הלא נכונים ובגדתם בכל בעלי הברית האמיתים שהיו יכלים להיות. קשרתם בריתות עם רשעים נגד צדיקים, נטשתם את רב כהנא, הנחתם לשינוי להחרים את שלומי אמוני ישראל ולמה אתם מצפים, שיאהבו אתכם? נו

תוויות: , , , ,