יום רביעי, מרץ 07, 2007

כל מה שחזיתי אכן קורה וקצרה ידי מלהושיע

כל מה שחזיתי אכן קורה וקצרה ידי מלהושיע. חשיבותה של מדינת ישראל יורדת והולכת ועצמת אויביה גדלה מיום ליום. כל קיומה של מדינת ישראל נהפך לבלתי רלבנטי עד כדי כך שחלק מהקבוצות העקריות הנאבקות על השליטה בעולם המוסלמי (כקרש קפיצה להגמוניה עולמית) אל-קאדה קבוצות סוניות אחרות הקוראות לחידוש החליפות מתעלמות ממנה לחלוטין כגורם משמעותי. אם יפל המערב, לא תהיה להם כל בעיה כאן. השיעים משתמשים בנושא ישראל כמין בובת וודו המאפשרת להם לצבר כח והשפעה במאבקם נגד הקבוצות הסוניות הנ"ל
מבחינה פוליטית וצבאית פנימית עברה מדינת ישראל תהליך של שקיעה בבינוניות כאשר כל בעל עמדה חסר כשרון פועל למניעת בעלי כשרון להתקדם. תהליך זה מתאר היטב על ידי פרופ, ס. נורתכות פרקינסון ואין לי הרבה מה לחדש כאן מלבד ספור אישי קטן. שרתי בצבא ביחידת עילית בלתי קרבית. כשהיתי כבר במילואים ביחידה זו בצעתי פעם עבודות משרד אויליות וגיליתי מקום בו נתן בהשקעה מינימלית לשפר את התהליך עשרות מונים. בקשתי ראיון עם הסגן אלוף, אדם שהכרתי אישית משנות שרותינו המשותפות. ידעתי שהוא אדם אפור ובינוני אבל הייתי רגיל לרמה אחרת. הסברתי לו את הצעת השפור שלי והוא, מבלי להבין או אפילו לחשוב, דחה אותי וסרב להקדיש רגע של מחשבה לנושא
זה היה בראשית שנות השמונים אך את תוצאת התהליך ראינו בקיץ שעבר ובכלון הצבאי בלבנון
מדינת ישראל שוקעת מבחינה מוסרית פנימית והתוצאה שפתאם מאשימים אותה באפרטהיד ומה לא. אבל האמת הוא כמו שכתבתי בעבר, כל זה כבר כתוב בפרשת בחקותי, אפילו העבדה שהישראלים לא מוכנים לראות את תבנית הכשלון במעשיהם ובסובב אותם
אני מדבר ואנשים פשוט דוחים את דברי. אני אומר את האמת ואין שומע