יום ראשון, נובמבר 25, 2012

על שלשה פשעי יהודה...

אני כותב את הרשימה הזו בכאב!
ישנן שלש קבוצות בחברה הישראלית שעושות ככל שביכלתן להשמיד את החברה הזו.  בעבר היו אלו קבוצות שולים רעשניות ואחת מהן כבר לא במיוחד חשובה אבל שתי האחרות הן במרכז החברה הישראלית.
החילונים הקיצוניים מיסודה של איזבל אלוני מעדיפים את 'זכויות' ההומואים (איזה כף שאני לא פוליטקאי ואני יכל לקרא לילד בשמו) על יציבות החברה הישראלית או אף על עצם קיומה של החברה הזו.  'זכויות' ההומואים זו רק מטפורה, הם ממציאים 'זכויות' אחרות חדשים לבקרים והכל כדי לעשות רעש, להרג, להשמיד ולאבד.
הדתיים הקיצוניים מיסודם של קטני התורה מצנזרים את כל מה שגדולי הדורות הקודמים אמרו אם זה לא מסכים לדעתם הקטנה.  לדוגמא החתם סופר התיר לסיים ברית מילה עם מציצה על ידי ספוג ובכך פרק את המרעום (defused the land mine) ממוקש נוראי.  אז מה עושים היום, טוענים שזה זיוף (זה לא) ושזו היתה הוראת שעה (בודאי שלא) ומחזירים את המרעום (re-fuse - pun intended) כדי שהמוקש יתפוצץ.  או כשרואים שיש בעית אמת של יהודים למחצה שהגיעו לארץ ורוצים לחזור לעם היהודי אז מסתמכים על דעת יחיד לפסול אותם.  והכל כדי לזכות בנקודות של מי יותר קיצוני ותוך כך להרג, להשמיד ולאבד.  אגב,  לא מדבר רק על צנזורה אלא גם  על שכתוב ההיסטוריה ובכך יש להם על מי להסתמך, על גדולים אמיתיים כמו החפץ חיים  זצ"ל ורב שמעון שוואב זצ"ל שלא ראו את התוצאות האפשריות של האידאולוגיה שלהם.
הקבוצה השלישת כבר עשתה את הנזק שלה ונדחתה על ידי שתי הקבוצות הנ"ל לשולים אבל רצוי להזכיר את המתנחלים שהעדיפו את אבני חברון על יציבות החברה הישראלית כי לדעתם הקב"ה עמנו כלומר הם החזיקו את הקב"ה בכיס ולא ראו כי ההפך הוא הנכון. 

3 Comments:

Anonymous אנונימי said...

[url=http://orderamoxicillin.webs.com/]buy cheap amoxicillin uk
[/url] where can you buy amoxicillin
amoxicillin buy uk no prescription
amoxicillin liquid buy

9:58 לפנה״צ  
Anonymous אנונימי said...

[url=http://amoxicilline.webs.com/]amoxicillin 1000 mg yan etkileri
[/url][url=http://acheter-amoxicilline.webs.com/]acheter Bactox
[/url] amoxicilline jeuk
Agram
clamoxyl et allaitement

11:18 לפנה״צ  
Anonymous אנונימי said...

[url=http://buy-methylprednisolone.webspawner.com/]methylprednisolone uses treatment
[/url] medrol for dogs
what is methylprednisolone used to treat
medrol П‡О±ПЂО№О±

4:48 אחה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home